set me on fire

ÄÄÄ! Imorgon blir det nerkörning till vanda med bästa iron. 12 tiden ska vi träffas vid torget och stunta i en timme. 1 tiden åker bussen iväg. Vi ska alltså till Nordic Open (nordiska tävlingarna)

Jag har ångest att vad jag ska packa med?! jag tävlar ju inte är för gammal att tävla i junior-serier. Det är så lite som jag ska packa att det blir mycket. (what?!) TÄVLINGSBILJETTEN ÄR VIKTIGASTE AV ALLT !!!!!

MAT borde jag ta med som jag int har!!

På morgonen regna det som fan. Var GENOM våt då jag kom till praktiken. hade regnar igenom min huppare också, så var blöt i ca. 4 timmar. Sedan var det sol när jag körde hem. Fast det regna mycket så var jag glad. Jag sjöng hela vägen till stan alltså jag hörde på musik och därför var jag glad. Alltså musiken e min medicin!

Borde överföra bilder på datorn så jag har int så myki extra bilder på kameran. Och varför tycker jag att jag babblar hela tiden massa onödigt?! dunno, men vill ennu seja att sista dan idag på praktik denhär terminen HÄRLIGT.

Imorgon kommer KANSKE en snabb inlägg före vi far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0