nordic open, part 1

Orkar int skriva mycket. Är supertrött, men tävlingarna gick bra för laget :) femte bäst i norden av 11♥ och de var rolig resa.
Bilderna får beskriva resan bättre.
Igårnatt känndes de som jag skulle ha fått en ny/gammal människa till mitt liv igen, och det känndes overkligt och otroligt bra. :):) Var även och träna mina små idag. Jag och krista var trötta efter resan så de blev lite annorlunda träningar, qs och lithium träna tillsammans så janina drog träningen för båda lagen samtidigt. I slute av träningen byggd vi en liten bana åt dem.
Jag har ingen aning om jag ska till skolan imorgon eller int. Skicka e-post till min lärare men tror knappast han svarar så ääää. Men om han int svarar så far jag int.


















NU är klockan 1:48, och jag har ingen skola fören torsdan, gonatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0