get up, get down

Vaknade 2 idag, solen sken och det var +30 i solen. Jag gick till nedrevåningen och skulle äta men så ringde telefonen som var i övrevåningen och de var mixu som ringd men han laga på när jag svara, skicka meddelande åt han och fråga vad han vila, sedan skicka siic och meddelande på samma gång. Vi sku fara till en gräsplan i roparnäs eller e de i melmo?! nå whatever.
Hadd planera att gå ut i solen och sola men dit for den idén sedan när jag sku fara ut med stiina, mixu, renko och vili. Och det gjorde int nått heller för solen for direkt i moln.
När vi kom till planen så hann vi int vara där nå länge fören det börja regna. Nåh, det regna, sluta, regna och sluta.

Var där i en timme kanske?! och sedan for vi med stiina till henne.
Senare kom vi hit, vi sku si vad jag sku sätta på mej på lördag. Sen så for vi till hutskis gräsplan med mellu. Int va vi där heller så länge men en stund och så for vi bara hem, och där var min dag :)

Två arkiv bilder♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0