eikä sun tarvi vastata

huuuuuh, äntligen får man andas ut. Gold träningarna var inga normala träningar. Vi var hela 6 stycken och gissa vad vi gjorde? 80 rosetter på en timme. ;)
Och iron träningarna gick helt okej, hade ingen matta för den är vid variska skolan (pga. uppvisningen på lördag) och jag lyfte idag bake för jossu slipper int på variska och joska som ska lyfta iställtet för henne var int idag på träning så då var jag där.
Saknar lite min tid som bake. Det är ju så enkelt och roligt! Kanske tillochmed roligare bak än på sidan.

Huhhuh och imorgon ska jag göra på skyltar och klippa små stjärnor. Känner på mej att det kommer att bli litegrann stressig dag. Ennutill då jag int vet vilken tid jag slutar imorgon.

HAR ÄVEN LÄRT MEJ IDAG ATT GÖRA ROSETTER OCH LYCKADE SÅNA! :) happyhappy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0