20:20

Jaa-a jag vetint vad jag ska seja om, vappen den var både bra och dålig!
Men idag första maj, var i stan med siic, jenna & ane och en stund med lassi.

Befann oss i stan ungefär halv 2 och for hem en 6 tiden. Känndes int alls som att vi sku ha vari så länge i stan :)






haha! :D Lassi e bland di snällaste pojkkompisar jag känner











Där var lite bilder från idag, di 4 sista bilderna e från igår före akkun tog slut på kameran :)

Klockan är ju int mer 20:20, men här under tiden har jag hunnit vara i bastun, se två två avsnitt salkkarit, föna håret, smörja ansiktet och laga mej färdig till säng och ladda upp bilderna :)

WOHOO, har 14 dagar kvar på praktiken, motsvarar två veckor, snälla två veckor kan ni gå SÅHÄÄR snabbt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0