1:15

SÅ skönt att ha fått sova länge idag :) Vakna halv 2. Kvart före 3 ungefär for jag iväg till botniahallen för att uppträda med mitt lag, det var nån evenemang för barn, såndär olika sporter. De var rikti trevligt faktiskt. Uppvisningen gick jättebra. En stunt kom ner, annars SÅ bra.

For därifrån via neste då siic sku tanka, men de blev att vi lämna lite längre dit. Vetint vad som hadd hänt men polisen och ambulansen var just där brevid och myki människor med mopon så vi lämna dit och såg på det med siic och jossu. Efter en stund for siic och vi lämna med jossu ennu.

Nå tillslut for vi och vi for via mej till s-market i gamlis för att se om vi hitta blommor tills idag till morsdagen men där fanns int rikti nått men vi köpte morsdagskort. For igen via mej till plantagen var vi köpte rosbukett. Och körde sen hem.

Jag åt och for sedan till Vili. Där var stiina, jenna, vili, mixu, renko och lanttu (haha jag kan tänka er att namnen säger inget iallafall int de flesta). Efter en stund där klockan närma sej halv 8 (tror jag) for jenna hem, och vi lämna dit ut (som dom var när jag kom). Vi bara prata lite och spela innebandy på gatan. Haha de va aaaaskul:D

Senare på kvällen när finland - danmark matchen hade börjat var i fortfarande och spela på gatan. Och senare for renko hem. Runt 11 tiden for vi till roparnäs mutu för att äta med siic, mixu, vili och lanttu. Pojkarna åt kebab och jag och siic dela på en pizza. HAHA hadd en SÅ askul och lyckad dag och kväll. Senare fick vi veta att Finland vann♥
Och förresten när vi gick mot pizzerian så känndes det helt som sommarlov. Sommar, sena sommarkvällar, bra sällskap, ingen stress, kväll, myggor! jaaa exakt :) Som tur har man sommarlov om ca. 2 veckor. CAN'T BELIEVE

Sedan börja jag och siic köra hem till gamla vasa. Hade svin kallt när vi kom ut med sedan när vi börja köra hemåt hade jag int alls kallt. Och jag uuuuuuuundrar hur det kommer sej att jag och siic har fortfarande int ennu krocka ;) idag också körde vi så hårt det gick och laga blinkerserna åt olika håll och vingla på vägen och körde på andra sidan OCH tuta från roparnäs till gamlis. hahaha det är för roligt! :D:D

När jag kom på gården råka mamma vara just där och hon fråga mej om jag tuta galet och mycke och jag bara svara skrattande joo :D haha hon hade hört det och det var iallafall en halv kilometer från det.

Idag är det även söndag och morsdag. Mamma får av mej som sagt ett kort och blommor :)
Har träningar också från 15-19 i roparnäs.
Tre första bilderna är jasmys
7.5 026
7.5 012
7.5 015









Där va någå bilder från idag :) eller egentligen igår.
Jag vill ha en makro objektiv till födelsedagen, ääääh och sådan som jag vill ha kostar 297€
Canon Objektiivi EF 50mm f/2.5 Compact Macro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0