jag har börjat undra..

Ifall om vi har spöken i vårt hus. Seriöst!
Brukar typ inbilla mej ibland men nu på senaste dagarna har jag funderat mer på det. Städar ju som bäst i mitt rum. ALLTID eller NÄSTAN och OFTAST varje gång jag går ut från rummet och går till wc:n för att skölja av trasan så faller nångting i golvet t.ex. smink, borste, fjärrkontroll, påsar och massa annat. Och då jag kommer tillbaka så ligger det som sagt på golvet, och det upprepas.

För en stund sedan satt jag på tv:n och digiboxen här nere i nedrevåningen för att banda salkkarit som jag kommer att missa idag pga. träning. Sedan när jag laga det för att banda så släckte jag tv:n och digiboxen och satt på datorn. Plötsligt hör jag ljud snett bakåt från mej och såg hur digiboxen gick på och stängdes. Lite skrkämmande nog.




Hörni människor jag vill höra era åsikter, tror ni på spöken?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland, då man e ensam heeeeem.. så hör man nå ljud, man baa shit assåå :D

2011-03-10 @ 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0