hemma från en BRA kväll

For till stan där runt kvart före 6, jag och jossu for direkt till cittare för att köpa de sista åt siic. sedan for vi till rax och spendera resten av kvällen där enda till 9. Skratta så mycket så de va int klokt :D Och vi prata högt, skratta högt och vi orka int bry oss om nån stirra på oss (som alla gjorde) Vi skratta seriöst så hårt så jag lovar att HELA rax hörde oss, men ingen kom och klaga ;)
9 tiden for siic till mixu och jag mellu och jossu for till mäkken för att sitta där en stund tills vår skjuts kom.
Har fått klart skolarbetet för denhär veckan och imorgon ska jag försöka få städat klart mitt rum. Annat har jag int planerat.

Lite bilder från ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0