3-2

HÄRLIGT! var så säker på att sport sku förlora igen. Laga mat med siic, makaroner och maletkött & super god sallad.
Efteråt såg vi på tuksus bröllop (:::D:DD) Sen då de sluta så böt stiina just till sport - kookoo och de visa int så myki för de sluta redan. Men småklipp från spelet och ställningen hur de sluta! ojojoj då man såg detdär att sport vann så fick man nog så bra fiilis!
Måst försöka fa och sova lite tidigare än 2-3, det är ju nämligen lördag och snart måndag och man sku måsta orka stiga upp 8! Okej kommer att bli omöjligt :(
PLUS ennutill när jag var säker på att det sku bli vår och snönn sku smälta och smälta bara så NÄÄÄ kommer det ennu mer snö :( helvete...
Cykla hem från siics och såhär blev det ungefär!
stiina: cykla försiktigt, skicka meddelande om du faller.
jag: eehhheh joo okej!
en minut efter...
jag ringer åt siic: hahahahaaaaa!! ei gud de e halt här!
siic: föll du?
jag: hahah joooo!
Okej jag kuna int nå åt de det var roligt :D tog int sjukt men härregud man tänkt ju falla bara då man gick där ut :o sommar kom:(♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0