19:08

det här är FÖRSTA gången idag jag försovt mej och kommit försent till skolan sedan skolan börjat i höst, och nu är det ca. 2 månader till sommarlovet. Ganska bra ;)

Så det betydde att jag hade en timme kundkonflikt och efter det en timme gymnastik.
Efter skolan har jag varit duktig och gjort läxor. Också FÖRSTA gången när jag får de färdigt på två dar och för att denhär gången var uppgiften kort och lätt att göra. Annars tar det från måndag - fredag.
Men slipper int in på sidan vart jag ska skicka den så det är lite fucked up.

Har inga träningar idag pga. de målar om i hutskis gymnastiksal. Och imorgon får vi troligtvis veta tävlingalaget. Vi (de) ska delta i Nordic Open, om jag inte har nämnt det redan.

Nu ska jag bara chilla resten av kvällen, och mitt favorit program börjar om 15min♥

ps. borde färga utväxten! och har tänkt en längre tid att jag ska färga blont (som jag har nu) och sedan sätta riktig ljuuuuusa slingor i hela håret. Och sedan kanske på ennu en "stor" slinga vart det skulle komma rött, svart(brunt!?) och pink (som typ i pannluggen). Men jaa-a vetinte ennu. Huvudsaken är att jag ska iallafall färga utväxten bort.

Har även tagit emot en utmaning:

Så det är bara att gilla! SKA påriktit få bort denhär pömppiksen som hänger här. Det är hej halåå två månader så jag ska KÄMPA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0