liwertyuikoö

vill skrika ut all min ilska!!

Men till saken träningarna gick SÅ bra. Efter en veckas paus, gud va vi e braaaa ja menar bäst.
Efter träningen for jag direkt hem och till duschen, chilla en stund på datorn och sedan for jag ut med renko mixu och stiina, senare kom vili me joose och nån annan mus?! jaa men sedan blev vi igen än gång fittiga på myggorna så vi böt plats till orrnäs's "pommisuoja" dvs. painisalis tak, där var inga myggor men sedan börja di komma och vi böt igen ett ställe några meter bortåt till en lekpark satt där med alla förutom vili, joose och hande ena.

För tillfället har jag 14 myggbett, undra hur många jag har efter denhär kvällen

Efter halv 12 körde jag hemåt. Ska väll börja se på nån film nu och imorgon eller alltså idag ska jag och stiina och vetint om nå andra så på stranden och sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0