!!

Guess what, jag hade döden nära mej x2. När jag och mamma for och hämta min skoter från servicen så tänkt vi köra i diket.. Mamma lämna och si på en katt och hjulena börja rulla mot diket, jag fick ju nästan hjärtattack, blev så rädd att jag just och just fick nått ut ur munnen. Ropa åt mamma akta och han svänga mot vägen igen.

Andra gången var när jag körde hem från servicen så körde jag under en tunnel (där vid motorvägen mot laihia(s) stopp märke) så körde jag ganska hårt för jag hade en nedförsbacke just, och en uppförsbacke efter tunneln och så kommer det en pojk imot körandes med mopo HELVETES hårt och sku svänga mot höger (för honom mot vänster) och jag tänkt int märka honom först, så kör han rakt framför mej och tänkt krocka, och jag är SÅ säker på att om jag sku komi lite tidigare under bron så sku jag ligga i sjukhuset eller i värsta fall sväva upp mot himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0