tack bra

Kom hem ungefär efter 5. Vi for med stiina från villan 12 och for till Tuuri. Hitta inget rikti :/ så jag kom hem med orange nagellack och limegrön crack nagellack.
Hem vägen va ganska skrattig. Satt i bilen och fota, alltid när de kom en cyklist sa nån av oss "pyöräilijä" och tog fram kameran och fota :D haha ingen idé med det men de gjord vi.

När alla satt helt tysta i bilen så sa jag plötsligt "kuus ysi" alltså 69, jag mena att det var 69 km kvar till vasa. INGEN sa något alla var knäpp tysta, och sedan fatta jag vad jag sa och efter det börja jag och stiina skratta über länge. Okej de låter int kul nu men de va då, ni vet såhär då ni ska själv förklara nått och andra tycker de e int kul men ni själv tycker de :D

Ja men vi simma, basta, åt, spela mölkky, spela korona, var på sjön och rodd + tog sol, annars också sola, fiska, sovd, såg på tv, var vid datorn, skratta och så. Bilder kommer när jag fått dom på datorn.

När jag kom hem börja jag städa mitt rum och leta på samma gång min gamla telefon jag vill ha tillbaka, men hann int städa länge fören jag for ut med stiina. (Sökte även när jag kom hem och hitta int nånstans, var kan den vara :( Den kan int bara försvinna sådär bara!) For via hennes mamma till stan, åt en mcflurry och satt på bänkarna i stan i några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0