i don't feel dancin'

IDAG har äntligen stiina kommi hem. Tog sol i 1½ ungefär, 4 for jag till siics, lite senare for vi till ruinerna för att jag sku fota konfirmationsfoto åt henne. Sen kom de nån gammal gubbe dit och börja prata allt möjligt. Och sku berätta hu stiina sku sitta osv. Han sa minst 6 gånger att hennes klänning va fin. Oi härregud :D Sedan va han hela tiden bara att du får nog fota mej, jag kan fota er, får jag fota, se uppåt med huvudet... ÄÄÄ! Tillslut for vi tillbaka till stiina för att lägga bilderna på datorn och si hur dom belv. Och rikti lyckade nog.

Ikväll ska jag se på en skräck film som heter the crazies. Morgondagens planer e ennu lite oklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0