god dag


Idag vaknade jag 11, for i duschen. Idag ska vi kanske och simma igen med folket. Vetint riktigt vad som händer idag.
Men igår va de igen en huippu dag. Var och simma vid paradise med stiina, renko, vili & sami. Stiinas lillesyster dina var också faktiskt där. Spendera vår tid där i några timmar. Sedan körde vi till renko till västervik, stiina for till miksu en stund med mäxä.
Senare kom dom också dit, jag lovar hunden vid renko hatar mej! :D

Senare på kvällen runt en 9 tiden for vi till strömsö för att simma. Sen var vi där bara och prata! Efter en timme ca. for vi tillbaka till renko för vi hade så kallt. 12 Tiden for vi hem, men hemresan tog nästan en timme, för att avgasröret var löst från renkos mopobil... Så vi lämna vid en busshållsplats för att pojkarna sku fixa den lite så sen sku sitta bättre fast. Nåja men när jag kom hem dvs. 00:45, gick jag raka vägen till sängs, men kunde somna först efter en timme.

Halsduken jag har på bilden fick jag av min gudmor som en tidig födelsedagspresent + ett linne och ett kort. ♥






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0