f5

ÄNTLIGEN! vet inte hur länge jag har kämpat för att få en ny header. Jag har aldrig bytt header, har int kuna så brtl har oftast gjort det åt mej, och nu orkade jag seriöst int min gamla hader mer, hade haft den så länge så bestämde mej för att verkligen ta mej själv i nacken och söka på nätet hur man byter. Okej jag har gjort det förr men har bara int fattat NÅGÅ av det, eller jag har gjort så som det stått där men det har int hänt nått.
Så ja klicka in mej på bloggdesign.nu och såg på en video som visar just hur man ska göra. OCH NAPPS så förstord jag direkt. Så nu äntligen kan ja byta headern själv.

Bilden kommer antagligen ennu att ändras flera gånger, och nu när jag har fått reda på hur man ändrar headern så ska jag kämpa med en bättre headern men i detta skede går desginen före, nu ska jag försöka fixa en ny design också.

-happyface maws här hej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0