"du var bara sexton år varför hände det som hände?"

Igår natt när jag int fick sovt tog jag fram min mp3 och lyssnade på gamla låtar. Hitta även Denbo - Vila i frid Jesper Jakobson. Hörde den första gången för tre år sedan när min kompis visade den åt mej. Pojken dog i bilkrock, började gråta när jag hörde den, den e ju otroligt fin men sorlig.



Fick också veta att igen har en liten flicka dött i seinäjoki hon var född 1997, dog av att hon satt i en bil och bilen körde ut från vägen, men vet ni vad? hon var också en cheerleader, förra året dog en annan flicka som var en cheerleader från seinäjoki och hon var född 1995. En till cheerleader kanske dör nästa år igen i seinäjoki?

ps. villa bilderna kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch va hemskt :(( Stackars de som är de anhöring till de som dog :((

2011-08-01 @ 08:38:47
Postat av: Anna

JO OMGMGMGMGMGMGMGMGMOMG , de e bara ni kvaar .............

2011-08-01 @ 10:40:13
URL: http://zxanna.blogg.se/
Postat av: J A N I N A

de e så hemskt :/

2011-08-01 @ 14:40:16
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0