be yourself it's all that you can do

Igår (nu när klockan är 0:05) var jag halva dan hemma, hoppa på trampolinen, stod på händerna, åt och simma.
Sen for jag till stiina en sväng och vi for till abc men de händ int någå där och vi for till stan. Vi träffa igen yllättäen kiku och johannes och di hängd me oss en stund. Senare va vi med robin, nån tommi och sipan, satt och såg på folk som åt vid mäkken och då robin åt, sedan for vi utanför club 25 men vetint vafö :D och vi gick tillbaka till stan och så sku jag och siic böri fa hem, klockan var halv 10.

Men sedan kom jasu från stiinas skriba och fråga om han får låna hennes skoter och så körde han till vapenbrödarbyn och tillbaka till stan, satt vid mopoparkeringen bara och chilla. Och körde sedan hem.

IDAG ska jag fara med stiina till deras villa. Ska bara njuta där, kommer hem på onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0