back on track

Igår va de lite annorlunda dag. På dagen var jag i stan med stiina och mellu, köpt lite kläder och var på subway. Efter stan for vi hem eller vi for med stiina via mej och henne för vi sku hämta mina saker då jag for till hennes mamma övernatten.
Sedan via stiina för att hämta hennes skoter och vi for till roparnäs skola. Satt där och prata och var på datorn en stund, ingen vila joina oss. Så vi for via mtv men där var ingen och sedan till stan.

Vi satt på bänkarna på torget och såg på folket. Alltså en sak sejer jag vasa e en väldigt pinsam stad.
Lite senare kom kiku, jeesus (johannes) och jaakko dit för att prata och så med oss. Senare hitta pojkarna rebe och hon va där med oss en stund också.
Sent på kvällen for jag, s och kiku till abc. Köpte limsa och chips tills kvällen.
Ungefär 12 tiden for vi till hoviska. Satt och åt och drack där i en halvtimme sedan for vi in.

Denhär dagen: Vi var med s igen i stan. Eller först via polishuset för att återlämna bort tappade nycklar. Igår fick jag med mej från stan, svarta shorts som töjer. Idag fick jag med mej en gul topp och en vit tröja med ränder på.
Senare såg vi igen jeesus, jaakko, miro, tero och kiku... Dom kämd int ut sej iallafall i gina tricot.
Men men vid 6 tiden kanske så for vi tillbaka till stiinas mamma och vid en 8 tiden for jag hem och stiina till mixu. De va min gårdag och denhär dagen 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0