pahis

Hadd igen en väldigt lyckad dag igår. Skratta så mycket i amarillo så det känndes i magmusklerna. Konstigt att ingen klaga. HAHA för min del så var int maten så god, vi alla hade svårt att bestämma vad vi sku äta. Orka int leta efter nått så noga så tog bara nått och gissa vad jag åt av det? kycklingbiten och salladsbladet! (Y) Blev int så mätt.
Efter amarillo for vi snabbt via sale, så cykla vi till mäxäs pappa som bor i stan. (och för er som int vet mäxäs rikgita namn är ville, hans smeknamn kommer från hans efternamn.) Jag satt på när stiina cyklade, lämna int så länge där. Sen så cykla stiina och mixu hem till mixu. Och jag och mäxä for via r-kiosken till busshållsplatsen, for till mäxä i gamla vasa övernatten. mäxä till hans mamma "marre tulee meille hetkeks" :D bra gjort. Vaka över halva natten. Såg på usa - canada, eller haha int så länge men hääärligt canada vann ;) Jag heijar alltid på de lage som har finare färg. IBLAND. Vaknade före 8 och var vaken ungefär en timme och mäxä sovde. Sen vakna han också och gick till duschen, var pigg som en gris då. När han kom tillbaka så somna vi båda och vaknade halv 2 och var supertrött.
"bråka" och mysade ungefär 1½ timme sedan for mäxä med bussen tillbaka till stan och jag gick hem. Nudå har ja ätit och väntar på att mellu ska komma hit:) äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0