numb

snösönösnö, att de aldrig slutar att snöa. Igår va de ju jätte trevligt att cykla med stiina, mixu & mäxä från gamla vasa (int egentligen så långt) till abc när det snöade som fan. Man såg int alls nångting eller int iallafall jag. När vi kom fram till abc, hade jag knappast nått smink kvar, håre var krulligt och blött, hade isklimpar i ögonfransarna och hela ansiktet var vått!
Nåjaa men for via butiken där och sedan lämna vi och äta.
Före 11 for vi därifrån tillbaka, men som tur var det int nära på lika paha.
Lämna några timmar efter dit och mysa bara.
När jag kom hem åt jag och gick till sängs, men joh klart int att jag börjar blöda näsblod då ja kommer hem -.- sådääääär härligt rinnande fart! Nåjaa efter att de sluta gick jag och sova.
På morgonen när jag vaknade snöt jag mej och såklart börjar jag igendå blöda näsblod. Med rinnande fart...
Nudå försöker jag göra denhär headern men den vill int lyda mej :( Så vetint när jag får den publicerad.
Så fort mamma kommer hem ska jag blondera mitt hår, äntligen!
last summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0