kaupunki hiljenee

Vakna lite före 12 idag med siic. Försökte få tag på pojkarna men jåånää. Senare fick min telefon seriösa problem eller okej den fick redan före vi gick och sova. Men på morgonen så fick den påriktit problem. Tyngd på en knapp och så blev skärmen svart och blå kanter och så stod det på mitten "DOWNLOAD" Det gick int att göra nått! Rev ut akkun och that's it. Och annars också var den SÅ diudiu! Sovde ennu en liten stund, eller jag försökte men fick inte sömn. 3 tiden for vi till hutskis is och såg på när mixu & mäxä skrinna, jag tror de va första och sista gången, tänkt frysa ihjäl. For nog till butiken snabt en sväng men häjlp int så myki. 5 tiden for vi till hutskis skola och satt där inne i två timmar, hadd riktigt mysit där! satt i duschen och prata och fota :D så bilder kommer senare. KANSKE redan ikväll. Nu ska jag till bastun och skoldag imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: annaa

De heter enia, sånde man ringer o säljer abonnemang :) Så får dii hu de går :D

2011-01-17 @ 13:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0