whatever you like

Igår efter "träningarna" var jag hemma bara en stund, sedan for jag till siics i några timmar. Senare dvs. halv 9 ungefär kom mixu och hämta stiina och jag for till mäxä, eller lämna nog en stund och prata med mixu & stiina och sedan vänta jag på mäxä att han var klar sedan for jag till dem övernatten. Somnade nångång halv 3 - 3.
Vaknade typ nångång 12, och mäxä fick brottom för han sku till ishallen och titta på match 12. sååååå for hem då.
15-17 ska jag fa med stiina på lithiums träningar (2000-2002 födda) och titta på eller jag ska väll hjälpa lite krista, för det är nån ny där som int alls kan finska bara svenska. Sen efteråt har vi egna träningar.
Ikväll blir det väll idols då! :) ihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0