vändag/alla ♥:nsdag

Haft en mindre lyckad dag i skolan idag... Int så destomer om det, for med bussen till stan och gick till mäxä. Humöret blev myckte bättre där. Tycker om min gooseboll♥ lite alldeles fö myki. Han börja och bråka med mej igen på skämt och rukar seja åt han att jag blir sur på han och går och sätter mej en bit ifrån han. Nåh jag gjord de igen. Satt på deras köksstol (de har liksom köket och vardagsrummet ihop). Stolen som jag satt på var bekväm och sa på finska "får jag tatta er stol?" och han svara "nog får nu fö mej men int vet ja om du får fö pappa" sej så svara jag åt han att ge nummre så ringer jag och frågar. Så tänkt jag då att han sku ge den men så hitta han på nått nummer och de funka int. Efteråt hitta jag på nått random nummer bara och en gammal gubbe svara. Jag sa att "saanko mä pölliä sun tuolin?" och han va som ett frågetecken och typ förstod inget vad jag sa. Efter de samtalet hittade jag på ett nytt random nummer och denhär gången var de en ung dam hon var också lite sådäär whaaat? men endåååå, efter de samtalet sluta jag att ringa sen efter en liten stund ringer telefonen och gissa vem det var... Jo dendär gamla gubben ja ringd åt. Han undra om jag ringt åt han för en stund sedan så svara jag bara att nää de gjord jag int.
Huhhuh sen börja han fråga vem jag e och vad jag vill osv... sedan påstod han om jag var nån nina?! och han känner mej? men joonää sen orka jag int prata med han så jag sa att jag ska tillbaka till skolan och skriva ett prov. Sen tillslute sa han att jag kan alltid ringa honom om jag har tråkit och att han tycker om mej... hmm! okej...
Men de va om det. Förlåt för mycket text. Har alltså kommit hem från mäxä för ungefär en timme sedan. Senare blir det tv. För min del har jag int annat att seja! :)
Laddar upp gamla bilder därför för det är kul att minnas gamla goda tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0