my favourite things

Tisdag... bättre skoldag idag då. Hade från petalax och kristinestad på besök från typ 10 - 12. Efter det gjorde jag och jem men mest nog jem färdigt vår repotage. Sen tog skoldan slut och vi for till stan. Såg 3 olika människor som jag känns på inom 1 minut :D ganska skilld. Jag och jem gick runt och fråga efter praktikplats men tror vi fick nåå?! nej.. Var i 3 olika ställen och de tog int nånstans och vi har varit tidigare och fråga vid gloria men di tar int. Så fyra platser har vi frågat och di tar int. Det var lite svårare än jag trodd.
Men nojoo om ungefär 15minuter far jag till siic och är där kvällen. Imorgon har jag ju matte prov också, just ja! bra maws, kommer att bli underkännd igen, men de e helt okej :)
haahhaha älskar denhär såååå! :D har typ sjungi den hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0