happy fridays

I'm done with everything
I'M DONE WITH EVERYTHING!!!!!
Mina memorykort! äntligeeeen, nåja om ni undrar varför mina kort har kattbild på sej och lådan hundbild är därför för katten e min egen och hunden är där för att jag fick lådan av jem, som blev över för henne så hon var snäll och gav den åt mej. Så en rotta och en ödla passar ju bra tillsammans :) Enligt år lärare är jems hund en rotta och min söta enögad katt en ödla.

Och sedan BLEV JAG GODKÄNND i matematikprovet, SÅ GLAD! Har anpassadmatematik så hade lättare än de andra men förra gången blev jag inte godkännd. Och gjord en moka som jag kuna på andra men kom int på de på den uppgiften just -.- Så fick en etta, annars sku jag fått en tvåa. (1= motsvarar 6-7 ungefär.) (2=motsvarar 7-8 ungefär.) (3=motsvarar 8-10)
Men jag får ennu en chans att få en två på betyget :) happyhappy!
Och nu så småningom blir det mat och sedan en timme kvar och VECKOSLUT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0