fräääääsh

HAHAHA:D Efter skolan då jag for till mäxä så var jag en aning flummig:D senare börja jag hitta på alla massa möjliga djurnamn åt han :D alltså kom t.ex katt men på finska såklart. Blev till slut GAAAAAANSKA många :D
Sen då jag kom hem såg jag gårdagens salkkarit och hjälpte mamma att göra en konto åt henne på spotify, och så blev det träning.
Efter träningen for jag till duschen och nudå är klockan 22:41 och ska snart gå till sängs. Hoppas jag klarar mej imorgon på en endaste verktablett!
Tyckt att det var just måndag och nu redan onsdagKVÄLL och snart torsdag och sen fredag OCH SEDAN VECKOSLUT!
ojojoj vad dagarna far! :)
bjuder på en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0