auto ruostuvan

Skoldan var int så bra enligt min del. Fick int riktigt nått gjort!
Efter skolan for jag med jem till stan för att äta vid spices. SÅ GOTT! inget att klaga på, förutom att det var ovassa knivar :D
18-19 hade jag gold träningar, 19-21 hade jag egna träningar. Och jag tror jag int slipper upp från sängen imorgon, har så sjukt i låren :D vet int ens själv vad jag har gjort men di e sjuka. Under denhär dagen har jag fått träningsvärk eller muskelvärk eller någå :D
!!!!!!! Fick höra idag av mamma att på sommaren ska vi fa till danmark och hälsa på kusinerna och därifrån till tyskland BARA för att hämta alkohol (hmm :D:D) men tyskland e just en av di länder jag vill besöka och i sommar får jag! JEEEEEEE♥ Nu sku de få vara sommar.
-09?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0