4 och en halvtimme

Så länge var jag och siic på gym igår. Jossu var int där för hon for till dendär andra ladyline som är i stan.
Var också i solarium, min första gång. När jag gick dit och ligga tänkt jag få panik eller blev lite skrämd. Men efter en stund var det int hemskt nåmer.
Kommer int att ha en bra dag idag, har som fans mensverk igen, vaknade en halvtimme före jag sku ha borda göra till att jag hade så sjukt i magen. Jag bara skaka och var svag, frös och mådde dåligt, trodd jag sku spy me gjord int det. Tog en snabb dusch och tog verktablett. Åt, men fick int ner annat än jughurt. Åkt till skolan och det blev bättre. Men det kommer tillbaka.
Efter skolan far jag till mäxä en stund och senare träningar igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta lite om de som du studerar o va man jobbar med där på dagarna osv? (:

2011-02-09 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0