13:37

For igår kväll till siics, planera och testa och gjord allt möjligt igår. Men natten va nog rikti drama :s Men de blev bättre till slut som jag sa! :)
Somna typ nångång runt 2 tiden sen vakna jag igen 6 då siic väkt mej och vaka en liten stund sen somna vi båda om.
Jag vakna 12 tiden eller egentligen vi båda men siic somna om. Och vakna sen före 1. Siic gick till duschen och jag tvätta tänderna och gjord annat vättigt.
Om några timmar ska vi fa till siics mamma med jossu och siic, senare far vi till cata på förfest och senare går vi med robin, stiina och jossu till stan och far därifrån med buss till solf.
Efter när solf är slut kommer siic till mej övernatten.
Skriver säkert imorgon mer, ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0