är hemma igen

Veckoslutet känndes jättelång. I hesa fanns de ingen snö. Det gick bra och midre bra för oss. Egna laget blev vi 10/14 pga. två stunter som kom ner.
Zirconium som tävla i juniorstuntten var 3/17, cobalt 8/17.
Och krypton som tävla i damstunten blev 4/10.
Nu var denhär säsongen slut för oss, nu ennu kvar "marttibileet" så far jag tillbaka till seniorerna.
Och ennu ska vi ha sista miniorkvällen för lithium sedan byter jag lag också som jag kommer att träna.
Var hemma 1 tiden på natten och sovde 6 timmar, är hur trött som helst och vill hem och sova. Sovde på gymnastiken, typ första gången jag somnar i skolan.
Idag ska jag väll städa rummet, förstår int varifrån all damm kommer ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0