oh yeah, it's was a great night

Bilder glömd jag lite igen att ta. Tog bara vid början av kvällen. Vi for till siwa för att köpa mat tills natten och jag och siic köpt mat tillsammans för 10e.. hups och en enda natt :D

När vi köpt färdigt körde vi till strömsö, satt upp tältet direkt, chilla lite. De kom annat folk dit också. Vi åt, myst, hörde på musik, skratta, prata och sånt kul. När klockan blev över 12 for vi och simma, fyfan vad vattnet var kallt. Och när jag gick i sanden kändes det som om man sku ha gått i snö, helt allvarligt. Så kallt va sandet. Vi hade über kallt efteråt så vi kröp in i tältet och sovsäckarna. Åt lite igen.. och skratta och prata!

Senare runt 2 tiden hörde vi pojkljud från bryggan, och vi faktiskt kände dom. Wade, annila och tepi var där. Wade hade också ringt till mej men hann aldrig svara.
Vi öppnade tält"dörren" och såg på dem när de närma sej oss, miksu går ut från tältet och ropar "vittus bögar" (med skämt förståss) och så kommer lanttu ut och ropar med en annorlunda röst "stick härifrån". Di hade ficklampa med och lyst mot oss, när dom hörde att m och l ropa stängdes lampan fort och de vänd om och gick snabbt och tyst bort. HAHA de va ganska kul. Stiina gick också utanför tältet och börja gapskratta vi trodde att dom skulle komma tillbaka för att de sku ha känt igen hennes skratt men tydligen int. Före pojkarna ropa åt de så sa wade "kom nu era pussyn, int e nån där int" haha fyfan va kul de va :D  

Efter 3 - halv fyra somna vi, eller jag fick int sovt. Jag somna först vid 5-6 tiden. Sovde int så bra heller för jag var så pressad där...
Vi vakna före 9, plocka ihop våra saker, tog bort tältet, for via lanttu till ishallen för att se på en match. Efter 12 for vi hem.
När jag kom hem satt jag på balkongen för att ta lite sol på benen, satt i ungefär 2 timmar.
NU ska jag fara och träna lithium, länge sedan sist och sedan egna träningar.
Får ju nästan seja hejdå till sommaren snart :(


ps. ifall ni undrar så e lanttu och sami samma person.
Mera bilder kommer senare

Kommentarer
Postat av: dominique

sv; tack!:)

2011-08-06 @ 20:11:33
URL: http://ddominique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0