gold?!





På morgonen hade jag mycket tid på mej mera än vad jag brukar ha, men orsaken var att jag gjorde inget åt ansiktet på morgonen och inte håret heller förutom att borsta igenom och sätta upp det i hästsvans.
Två sista timmarna var onödiga, vi gjorde inget. Första timmen satt jag vara vid facebook, andra timmen spela jag på facebook. Läraren sa inget vad vi skulle göra.. Eller jo, di som har uppgifter kvar att göra men jag var lucky one och har gjort allt förra gången.
Efter skolan körde jag till roparnäs's r-kiosk för att köpa en glass, eller jag hade en kupong som jag hade fått från nordea, och om man gav den till kassatanten i nån r-kiosk fick man en glass gratis, och tiden går ut imorgon så det var lite på tiden att använda den.

Imorgon ska jag sova lääänge, har ingen skola för att dom två lärare jag har imorgon till Tammerfors.
Och nudå, nu håller jag på och skriver påminnelselappar till Lithium. Idag igen tränar qs och lithium tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0