f ö r k y l d

så härligt.. Eller så int. Har nu här i två dar varit det ungefär. Nu är näsan stockad ennu mer, och snoret rinner mer. Smaken har farit lite också. Men har fortfarande ingen stegring.

Hade egentligen en ganska chill skoladag. Två sista timmarna gjord vi ju knapp nått. Svara på 5 frågor! Satt annars också och nös och snöt hela dan och smörja näsan med bepanthen, samma kommer nog gälla imorgon också.
Imorgon har jag igen en dag från 08:10 - 14:05.

15:00 har jag frissa tid, har int ennu bestämt mej om jag ska klippa på längden, sku int vila nu då det har börja växa så bra, för hon tar endå för mycket på längden fast jag sejer lite, och då blir maws ledsen. Men de risiga håren på sidanom ska bort! Efteråt ska jag vara med gooose.

Hade en bra träningstisdag. Lithium var jätte duktiga idag♥ Fick igen tre nya, love it.
Egna träningar gick också kybäs och känndes lite som det var min dag.

Han int skriva heller efter skolan, för jag surprise städa igen............. Men denhär gången lådor, och kasta bort det jag int behöver/använder, och det e på hälft. Rummet har jag väll färdigt tror jag?! Iallafall för en tid framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0