21:40

Huh, hade jätte roligt vid stiinas. Vi åt, såg på nordic open dvdn, skrev positivt om alla i lagen på ett hjärta, hoppa på trampolinen, tog bilder, sjöng karaoke, dansa, var galna, skratta, stunta :) Oj gud det var nog en galen kul kväll. Har jätte mycket bilder, kan visa dom sedan när jag har fått alla uppladdade hit.

Vi hade en tema, baby eller gamling, och jag var gamling. Jag trodde jag int alls skulle se ut som en gamling eller att jag misslyckades i det. Men jag hade fel, enligt andra så lyckades jag och laget skratta åt mej :) hihi. Har som sagt jätte mycket bilder och jag raderade skakade/dåliga bilder hela 71 st.

Resultatet var när jag kom hem, huvudvärk av all skrik.

smakprov

Kommentarer
Postat av: jasmy

sammahär!! mun ääniki on menny vähä XD

2011-08-22 @ 22:50:11
URL: http://lifeofjasmy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0