Your eyes are haunting me

For idag int till praktiken pga. av stegring, ont i halsen och snoret rinner fortfarande.
Men imorgon borde jag fa dit. IFALL jag nu int får feber.

Sovde till två idag, hur skönt. Tittade en stund på tv, men det kom int rikti någå, gick ner och äta och satt på datorn.

Ikväll blir det träningar vid keskuskoulu för salen i roparnäs är stängd. Men jag ska int träna, bara se på! :(



IGÅR var det exakt 6 veckor sedan jag åt godis och chips och sådant. Jag har klarat mej 6 veckor i godisstrejk och det slutar nu på veckoslutet för jag klarar inte påsken utan godis :)

Kommentarer
Postat av: sna

HÖR TUGGUMMI TI KARKKILAKKO?:OOOOO

2011-04-20 @ 17:19:05
Postat av: mawwee

hahha nää :D ja råkar just bara ha de där

2011-04-20 @ 23:00:48
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0