turn it up

Alltså tänk vad en kommentar kan göra en glad!! Har som varje vecka en uppgift vi måste göra hemma och när jag var och titta om läraren har kommenterat och givit feedback så hade jag fått som svar "Bra skrivit. Det märks att du har sökt svaren ordentligt och lyckats hitta dem också. Berömligt vitsord!"

Av detdär blev jag på så glad humör! :) Det är ju inte heller världs enklaste uppgifter heller så. Speciellt för en dum-i-huvudet-dåligt-minne flicka som mej.

Jag tycker det är lite onödigt att fara till skolan bara för en timme. Gymnastiken blir inställd så har en skoldag imorgon från 09:30 - 10:45.

Ideapark 2009, i think

Kommentarer
Postat av: emsie

visst! :D å ja fick int ens bild på den då den va som högst :D

2011-04-04 @ 07:26:09
URL: http://emmsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0