take me

Hellurei, dag 3 klarat. Bara ( -.- ) 28 dar kvar, sedan skola igen!!!!!!!! eller lov!? jag vetinte, men skola endå. Eller egentligen 27, långfredagen e ledig men vetint när den e. Och om jag får lov!?

Hela dagen lång imorgon får jag redigera (int min starka sida) får se sedan hur det kommer att gå. 

Ikväll är jag vid roparnäs skola igen och tränar.

ca. 12 idag var jag i skolan, känndes så rätt och bra att vara i skolan. Ennutill när anna, jem & ina var där. Jag saknar verkligen media timmarna och alla konsitga och skrattiga timmar.
Ska verkligen ta mej i nacken till hösten.

Maten där emot i skolan var int så bra men sällskapet gjorde det bra. Hadd smailet på helatiden! (haha nc)

Ska äta på skolan imorgon och på fredag också. Sedan 5 resten av veckorna blir de någon annanstans.

Nu tänkte jag ladda ner lite musik till ipoden again.


Och jossus present ;) haha julpapper... hade int annat

EDIT: ska gör mej klar och fara iväg till siic, sen träning♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0