spinning around

En hel röra. äää, varifrån ska jag börja berätta vad jag gjort? elä okej ni kanske vet ungefär, har varit med vänner hela lovet. Har varit från ca. 18:00 - 20:00 på coach möte.

Alltså det e ju über varmt i solen, var ute i solen och sola i shorts och topp och det var såååå varmt och klockan var 4.
Håller fortfarande på som bäst och laddar upp foton från påsken, så dom borde komma snart :)

Jag har räknat att jag har 18 dagar kvar på praktiken och det låter iallafall lite. HOPPAS dom dagarna går snabbt.

Klockan är 20:38 och imorgon vardag igen. uschusch, längtar till vappen redan.

Ska även imorgon till frissan men jag ska inte avslöja vad jag gör till mitt hår eller de vet jag inte ens riktit själv ennu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0