sjukledig

Var i jobbet idag i tre timmar. 11:50 körde jag och ina (ina på) till skolan för att äta, när vi hade ätit så gick vi till sälosystern för att mäta febern. Jag hade 36.8/9, har hosta och snuva. och inne i halsen rött men syndes inget vitt (bra). Och örona såg normala ut fast dom inte känns det och samma halsen.

Men fick läkarintyg att vara borta resten av dagen och kanske morgondagen också. Nu när jag kom hem mätte jag febern om och hade 37.2 alltså stegring för mej.

Ikväll runt 6 tiden borde annika befinna sej i vasa på fylgstation. Har saknat henne, och har saknat Stockholm, vill dit! Till Annika.

Jahapp men nu ska jag se från nätet gårdagens salkkarit och ta det lugnt och typ laga té åt mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0