påsklov

Tog påsklov två dagar i förväg :) Var alltså idag int heller i jobbet för hade ennu sjukt i halsen och näsan (snoret) rann. Och de där på jobbet tyckt jag sku va hemma idag.

Så det blir på tisdag nästa gång då ;) (som tur)

På kävllen for jag till siic, jossu var där också. Efter en stund körde vi via jossu till ishallen för att se på nån match, dedä try out matchen :) Såg även suski och kim där, och vi skratta som aldrig förr :) Va så kul att de suski som man int gjort på länge.

Kvart före 9 körde vi till gamla vasa för att testa hur hårt (läs sakta) våra (läs min) skotrar gick. Alltså enligt min mätare på skotern far den 50 som hårdaste. Men enligt dendär mätaren var man mäter typ hastigheten visa den 41. Och jag tycker annars också den går ovanligt långsamt...

Nu har man alltså påsklov :) häääärliiigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0