oh hey, it's friday again

Jep, de känns int som fredag men härligt! :) Inga planer once again tills veckoslutet som är skönt men endå inte.
For med skoter till skolan idag och det tog lite mer än 10min.

började att bowla och de började ovanligt dåligt, missa båda försökerna första rundan och de hämnades och fick minst poäng. Men mitt mål var att jag sku iallafall få en strike och det fick jag iallafall.

Andra gymnastiktimmen svara vi på 104 frågor om allt från familjesaker till våld. Det tog för mej att svara ca. 35minuter. Efter det gick jag och ina till specialläraren och prata lite om skolgången och prov osv.
Sedan sprang vi ner till e-flygeln för att prata med klassföreståndaren och en annan lärare.
Och gud vad jag är nervös för måndagen.

14:00 körde jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0