"medborgarfest"

Efter skolan han jag vara en stund hemma sedan pyste jag och siic till mirahuset var vi och 8 andra uppträdde med cheerleadingen, twice. Gjorde stunter och en liten pätkä av en dans.
Bilder kommer senare kanske, nappar kanske bilder av janina! :)

Vi for dit till halv 5 och for därifrån efter 9.
Vi körde med siic (med skoter) från stan direkt till abc.

FÖRST kör vi ner från simhallens nedförsbacke och siics skoter stannar, hade inga bilar bakom oss och stannade vid rött ljus så det var lugnt. Vi skulle svänga till vänster så blinkade siic mot fel håll (Y) .. Och sedan stannar nästan min skoter.

Sen körde vi förbi vyi (krutkällarvägen) och det är en jättestor vattenpöl så kör jag igenom den och märker inte att siic är brevid mej så allt vatten flög på henne.
Vi båda börja leka med blinkerna.. Satte på dom och körde vidare. Vi tuta och körde vinglit som någå galningar :D ganska konstit att vi aldri krocka! (:D)

Vid abc var det lite lame, var fan var alla på en fredag kväll (även de under 18) inte iallafall vid abc.

NU ÄVEN IGÅNG!!♥

NU, ska jag ladda ner iTunes och sätta ny musik, sen sooova.

ps. det var säkert första fredagen på en måndag jag inte satt hemma.

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

svar: NÅ INT GÖR DU :D hihi lustig :D

2011-04-02 @ 12:10:18
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0