mamma hadd bra dag idag :)

'



For int till praktiken idag pga. armbågen, var i hälsocentralen på morgonen. Och jag har aldrig i hela mitt liv vari med om att vänta sådär kort stund :D Tänkt att nåjåå måst vänta igen i ungefär 3 timmar men denhär gången vänta jag och mamma i ungefär 6minuter :D

Nåååh, inga ben brutna och inget annat riktit, hade typ i armbågsleden (?) en ledsträckning eller vrickning. haha hur jag ska nu översätta de från finska :D men ungefär sådär.
Och armbågen värker och värker och tar sjukt. Men måst leva med det! Ifall armbågen börjar låsa sig och så efter 2-3 veckor (som andra gör hela tiden) måst jag prata med en ortoped och blir kanske tvungen att operera armbågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0