hit music only

Träningarna va SÅ HUIPPU! Dihä e så braaaaaaaaaa♥ ser fram emot nordic open.
Hemvägen från träningarna va lite rolig :D De va nån bil (en ung man i ratten) som plötsligt tuta åt siic. När de blev rött så stod vi alla i en kö och tuta åt dendär bilen :D:D han visa långfingret :D haha satt och gapskratta. De låter väll int alls roligt, men det var.

Alltid när jag tänker på praktiken så blir jag på så dåligt humör, det är nog helt ok kul, men jag har ingen aning varför det får mej på dåligt humör, och jag tänker hela tiden att jag vill att domhär veckorna ska gå snabbt. Vill ju nästan bara sluta att gå där! Nu önskar jag att jag skulle vara allvarligt sjuk så jag skulle slippa fara dit. :o :/
Nåjaa, ska sova nu gonatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0