förkyld

Jepjep, igår kväll hadd jag stegring 37.2 men sjönk tills morgonen och hade 36.8. Kännd mej allmänt frisk, bara att hade sjukt i halsen och det tog sjukt när jag svalde, men nu tar det inte mer. Och hela kvällen har jag måsta synta mej, snoret bara rinner hela tiden. Och är så glad om jag blir sjuk MEN int till veckoslutet. Minns int när jag senast har varit sjuk :o ingen aning hörni.

Men nujust är jag förkyld. Hade jobbdag från 10-15, 17:30-20:30 vae jag hos heli på möte med tränarna.
Och nu ska jag för engångsskull gå tidigt och sova. Gonatt!

JAA! föresten min Gudmor kommer hit imorgon och stannar kvar 6 dagar :) Alltså jag får mina skor imorgon kväll! :) Tänkt fa med till flygstation emot henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0