it's raining men

Har regna hela dan, och nu redan i flera dar :s Efter skolan gick jag några kilometer i regnet MED paraply denhär gången, blev bara några km för sen plocka mamma upp mej, och förde mej till jaakko, men mamma och annika for via butiken så där tog det 20min -.- så det tog på min och jaakkos tid så hann inte vara alls länge för han hadd träningar halv 6 och var där ungefär 16:25 :( och träffar han först nästa gång nästa vecka. (;<)
Så blev att gå hem från orrnäs 4.5 km. Enligt google maps tar det gående 54minuter, och bil 9minuter. Men för mej tog det lite över en timme för att jag stanna flera gånger på vägen, och så tog det en tid jag kuna hitta nått ställe var jag kunde släppa några (flera) droppar. Nu har jag sett gårdagens salkkarit och dagens. Nu bara vid datorn och senare bb och sova.
Imorgon far vår klass till media city och ser på när 3:orna gör nått. I guess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0