eyes on me

När jag körde hem var jag rädd att bensinen int sku räcka hem, men som tur gjorde det. Mommo har farit hem idag.
När jag kom hem så sa mamma att jag har fått i posten ett brev om detdär hjälpledare på skriba läger, vill nog bli. Första träffen sku var 23 september. Men jag slipper int :s för har träning. och träningen är nog viktigare än de ! Ennutill när uttagningarna är SNART.
och nu regnar de, som tur han jag hem före regnet.
Ikväll igen träning, måst nog träna lite på vår dans vi lärd imorgon, annars e de dödens :D
haha jaakko & mixu !
jaa och imorgon kommer min gudmor till oss och är här en vecka, hon e från sverige men nog född i finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0