=(

Stiina for nu på morgonen till grekland :( usch så ensamt, saknar henne ur myki nu redan. Kom hem levande.
Idag hadd jag i skolan
  • grupphandledning 
    8:10
    9:20
  • web-produkt 
    9:35
    10:45
  • trycksaker x3 
    10:55 
    15:20
Och imorgon ganska chill dag:
  • foto
  • gymnastik
  • trycksaker och slutar redan 12.
Ikväll som vanligt träning 19-21. I helg ska jag vara med anna, sna & lawws som anna och sna int kanske ennu vet om :) eller det beror helt på hur lawws hinner. och så ska jag tillbringa min tid med jaakko och träning.
summer, come back♥
ps. kommer att blogga lite åt siiclilla nu en vecka. Så har tre bloggar jag ska blogga i. Denhär, siics och vår gemensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0