the pain is deep

Spendera min kväll igår med egentligen bara med pojkar. Efter skolan for jag till variska och såg på människor, 13:15 for jag till annila (joni) med eetu för jag sku föra annila till gigantti för han sku ha nyaste fifa11 som har kommit ut i förrgår. Jag och annila lämna och spela ett spel som hett "little big planet"( http://www.youtube.com/watch?v=YfsleAL-Tzw&feature=related ) och eetu spela på andra sidan nhl. Sedan efter gigantti for vi till prisma och köpt lösgodis. Annila betala mitt för det var som tack när jag förde han till stan och hem tillbaka. Eetu for till sin flickvän och jag och annila for till han. Han spela fifa och jag såg på. 5 tiden kom tepi också dit, och då for jag hem och åt och kom tillbaka. Senare kom anssi också och vi for till butiken, pojkarna köpt es ;) Sen spela dom fifa igen och jag var på datorn. Och så såg vi på sånhär ''stand up koomikkatehdas'' från tv som annila har bandat http://www.youtube.com/watch?v=f_Fb7L93OpE&feature=related som just denhär. (för er som förstår finska) Skratta som fan!
Och två andra som int finns ennu på youtube. Halv 9 for jag till lawwe och som vanligt prata om allt.
IDAG? nee vadå? vad ska jag göra, jaakko har int tid, eller jo 2 timmar fhfhj.
Nu vill jag int skriva mer! min lust for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0